دریافت کد اقتصادی No Further a Mystery

Wiki Article

/ پاسخ باسلام سوالم اینه که بعد دریافت کد بورسی میتونی معامله کنی یا محدودیت داره

/ پاسخ سلام من احراز هویت کردم امضا هاشوزدم کدبورسی نیومده.

مدارک کارت بازرگانی جدید اشخاص حقیقی به شرح زیر می باشد:

شماره پشتیبانی هیچ زمانی پاسخگو نیست و چت انلاین هم رباتی هست که کاربه جایی نمیبره.

ممانعت از ورود افرادی که صلاحیت های مندرج در آیین نامه برای دریافت کارت بازرگانی را دارا نمی باشند.

/ پاسخ دوستانی که احراز هویت سجام و مفید رو انجام دادن و کد ملی شون تایید نشده و تو سایت علامتش قرمزه و دوستانی که تو سایت مفید پیام تکمیل افتتاح حساب دارن و کاربر مهمان هستن

/ پاسخ سلام. در گام اول باید ثبت نام کنید. در کدام قسمت ثبت نام مشکل دارید؟

هزینه ثبت لوگو همانند هزینه ثبت برند است تنها تفاوت در لوگو و برتد این است که لوگو علامت است و برند نام است البته در عمل تمامی مراحل ثبت کردن لوگو ( علامت تجاری ) نام برند یکی است و هزینه ان نیز همانند یکدیگر است .

همچنین بخوانید

فرم حساب و حسن اعتبار بانکی یا همان فرم الف که جهت استعلام می بایست به بانکی که حساب جاری شما در آن می باشد مراجعه و تائید گردد.

/ پاسخ بعد از دریافت کد بورسی از دفتر پیش خوان ایا باید ب کارگزاری مفید هم مراجعه کنم برای دریافت کاربری انلاین یا همینطوری میشه وارد بازار معامله شد؟

پس از گذراندن این مراحل می بایست با مراجعه به سامانه امور مالیاتی به نشانی و انتخاب گزینه ” ثبت نام الکترونیکی شماره اقتصادی ” بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

/ پاسخ سلام من حدود یک هفته پیش ثبت نام کردم (کد سجام دارم و در کارگزاری مفید احراز هویت کردم و اون فرمهایی که تو کارگزاری بهم دادند رو امضا کردم)ولی ود بورسی website دریافت نکردم

/ پاسخ برا منم همچین مشکلی پیش اومده. دلیلش چیه خب؟ چرا هیشکی پاسخگو نیست خب

Report this wiki page