Fascination About ثبت شرکت در تهران

Wiki Article

در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

 در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره تلفن و نشانی مرکز اصلی شرکت وارد شود . چنانچه شرکت دارای شماره دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز باشد در همین صفحه وارد خواهد شد . بعد از کامل کردن اطلاعاتی که در صفحه مرکز اصلی از شما خواسته شده است وارد صفحه سرمایه شخص حقوقی یاهمان شرکت می شوید .

اصل وکالتنامه وکيل چنانچه ثبت شرکت توسط وکيل انجام گیرد.

صفحه اصلی خانواده ازدواج طلاق مهریه نفقه حضانت سایر موضوعات خانواده عقود و قراردادها بیع اجاره رهن وقف ضمان سایر عقود حقوقی مالکیت ارث وصیت سایر موضوعات حقوقی کیفری سرقت قتل ضرب و جرح رابطه نامشروع کلاهبرداری خیانت در امانت جعل جرایم رایانه ای سایر موضوعات کیفری تجاری شرکت ها اسناد تجاری ورشکستگی سایر موضوعات تجاری آیین دادرسی آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی کیفری ادله اثبات دعوی آشنایی با مراجع دادگستری آشنایی با مراجع قضایی آشنایی با مراجع غیر قضایی انواع اوراق قضایی آزمون های حقوقی وکالت قضاوت کارشناسان رسمی مشاوران خانواده سردفتری و دفتریاری : اخبار و اطلاعیه ها

قانون تجارت ایران اساس تمام قوانین مربوط به امور بازرگانی در کشور است. قوانین ثبت شرکت‌های تجاری نیز برگرفته از همین قانون است. طبق آخرین مصوبات و اصلاحات این قانون، «اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری» مرجع رسمی تاسیس شرکت در ایران معرفی شده است. همۀ مراحل تشکیل موسسه و راه‌اندازی شرکت زیر نظر این اداره انجام می‌گیرد. همچنین نظارت بر مجموعه‌های ثبتی و رسیدگی به امور آنها بر عهده این مرکز است.

برای جستجو در این پایگاه اینترنتی بایستی یکی از موارد زیر را وارد کرده تا اطلاعات موردنظرتان را مشاهده نمایید:

 سی و پنج درصد از بیست درصد فوق، باید به صورت نقدی توسط موسسین تهیه شده و در حساب بانکی ای با اسم " شرکت سهامی عام در شرف تاسیس " سپرده شود .

سعی ما بر این است که درخواست مشتریان و مراجعین را در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن انجام دهیم. در صورتی که وقت کافی برای حضور در ادارات و کارهای مربوط به ثبتی خود ندارید، خدمات ثبت شرکت را به ما بسپارید و از مشاوره ثبت شرکت ما بهره ببرید تا آن را به بهترین صورت تحویل بگیرید.

در آخر لازم به ثبت شرکت ها ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد.

آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند.

حق‌الوکاله ثبت شرکت هزینه‌ای است که برای تنظیم مدارک و پیگیری امور پرداخت می‌شود. وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و.

پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه سفیر صلح در این سال‌ها سعی کرده‌است تا بهترین خدمات ثبت شرکت در تهران را ارائه دهد و یکی از اولین و بهترین‌ها در این زمینه باشد.

Report this wiki page